Logo společnosti Odpady Janeček s.r.o. – specialista na odvoz odpadu a demolice

Fakturantka, administrativní podpora

Fakturantka / Účetní – administrativní podpora pro tým zpracování zakázek

Společnost Odpady-Janeček s.r.o. je stabilní a zavedená firma s více než 15 lety praxe v oblasti výkopových a demoličních prací, přepravy materiálu a nakládání se stavebním i nebezpečným odpadem. Působíme hlavně v Praze a Středočeském kraji a veškeré naše zakázky řešíme komplexně – od plánování až po samotnou realizaci. Zakládáme si na férovém přístupu, jasně nastavených procesech a týmu, kde každý ví, co dělá a jaký má jeho práce smysl.

Nyní aktivně hledáme posilu do našeho administrativního týmu, která nám pomůže s fakturací a administrativou. Nehledáme superúčetní, ale spolehlivého a pečlivého člověka, který si poradí s tabulkami i doklady. Budeš spolupracovat s naší hlavní fakturantkou a starat se o to, aby byly všechny podklady správně připravené – od vystavených faktur až po podklady pro účetní. Pokud s tím nemáš velké zkušenosti, nevadí – všechno ti vysvětlíme, pomůžeme ti a zaškolíme tě. U nás na to nejsi sám/a.

Co vás u nás čeká:

  • Zpracování faktur v našem interním systému a populární aplikaci iDoklad
  • Kontrola a příprava dokladů pro další účetní zpracování
  • Administrativní podpora obchodního a provozního týmu
  • Práce s dokumenty v Excelu, Wordu a dalších nástrojích MS Office
  • Komunikace napříč firmou a péče o to, aby se na nic nezapomnělo

Bez čeho se neobejdete:

  • Zkušenost s administrativou nebo fakturací (není nutná roky praxe, ale musíte být spolehlivý a pečlivý)
  • Znalost iDokladu výhodou (nebo chuť se rychle naučit)
  • Dobrá orientace v MS Office – hlavně Excel a Word
  • Samostatnost, zodpovědnost, systematičnost, spolehlivost
  • Příjemné a vstřícné vystupování – jsme přátelský tým a hledáme někoho, s kým nám bude dobře

Co nabízíme:

  • Možnost pracovat na HPP nebo IČO
  • Příspěvek na sport, kulturu či volný čas (Multisport)
  • Kafetérie
  • Sleva na firemní služby
  • Možnost delšího neplaceného volna
  • Vzdělávání a rozvoj – kurzy a školení pro váš růst
  • Mentoring, zaškolení
  • Pracovní vybavení – notebook, mobilní telefon, příspěvek na pracovní oblečení či oblečení zajištěné firmou
  • Flexibilita práce – možnost občasné práce z domova a vlastní organizace náplně práce
  • Firemní akce a přátelský a podporující tým

Rychlý nástup možný – klidně ihned!

Pokud máte pocit, že tato pozice je pro vás ideální, neváhejte se nám ozvat na tel. čísle:

+420 777 700 511, nebo nám zašlete Váš životopis prostřednictvím našeho kariérního formuláře.

Nebo nám zavolejte na tel. čísle uvedeném v těle inzerátu.
Zavolejte nebo pošlete objednávku online
Stačí zavolat na náš dispečink, kde Vám naši experti poradí. Nebo využijte online formulář, kde si vše nastavíte jak potřebujete.
  • Dispečink
Daniel Gramlička
777 888 607
Online objednávka
V online objednávce Vám pomůžeme vybrat si kontejner, nebo nám jen nechte kontakt a my Vám zavoláme.