Fakturantka / Účetní – administrativní podpora pro tým zpracování zakázek
Společnost Odpady-Janeček s.r.o. je stabilní a zavedená firma s více než 15 lety praxe v oblasti výkopových a demoličních prací, přepravy materiálu a nakládání se stavebním i nebezpečným odpadem. Působíme hlavně v Praze a Středočeském kraji a veškeré naše zakázky řešíme komplexně – od plánování až po samotnou realizaci. Zakládáme si na férovém přístupu, jasně nastavených procesech a týmu, kde každý ví, co dělá a jaký má jeho práce smysl.
Nyní aktivně hledáme posilu do našeho administrativního týmu, která nám pomůže s fakturací a administrativou. Nehledáme superúčetní, ale spolehlivého a pečlivého člověka, který si poradí s tabulkami i doklady. Budeš spolupracovat s naší hlavní fakturantkou a starat se o to, aby byly všechny podklady správně připravené – od vystavených faktur až po podklady pro účetní. Pokud s tím nemáš velké zkušenosti, nevadí – všechno ti vysvětlíme, pomůžeme ti a zaškolíme tě. U nás na to nejsi sám/a.
Co vás u nás čeká:
- Zpracování faktur v našem interním systému a populární aplikaci iDoklad
- Kontrola a příprava dokladů pro další účetní zpracování
- Administrativní podpora obchodního a provozního týmu
- Práce s dokumenty v Excelu, Wordu a dalších nástrojích MS Office
- Komunikace napříč firmou a péče o to, aby se na nic nezapomnělo
Bez čeho se neobejdete:
- Zkušenost s administrativou nebo fakturací (není nutná roky praxe, ale musíte být spolehlivý a pečlivý)
- Znalost iDokladu výhodou (nebo chuť se rychle naučit)
- Dobrá orientace v MS Office – hlavně Excel a Word
- Samostatnost, zodpovědnost, systematičnost, spolehlivost
- Příjemné a vstřícné vystupování – jsme přátelský tým a hledáme někoho, s kým nám bude dobře
Co nabízíme:
- Možnost pracovat na HPP nebo IČO
- Příspěvek na sport, kulturu či volný čas (Multisport)
- Kafetérie
- Sleva na firemní služby
- Možnost delšího neplaceného volna
- Vzdělávání a rozvoj – kurzy a školení pro váš růst
- Mentoring, zaškolení
- Pracovní vybavení – notebook, mobilní telefon, příspěvek na pracovní oblečení či oblečení zajištěné firmou
- Flexibilita práce – možnost občasné práce z domova a vlastní organizace náplně práce
- Firemní akce a přátelský a podporující tým
Rychlý nástup možný – klidně ihned!
Pokud máte pocit, že tato pozice je pro vás ideální, neváhejte se nám ozvat na tel. čísle:
+420 777 700 511, nebo nám zašlete Váš životopis prostřednictvím našeho kariérního formuláře.