Logo společnosti Odpady Janeček s.r.o. – specialista na odvoz odpadu a demolice

Společnost Odpady-Janeček s.r.o. je stabilní a zavedená firma s více než 15 lety praxe v oblasti výkopových a demoličních prací, přepravy materiálu a nakládání se stavebním i nebezpečným odpadem. Působíme hlavně v Praze a Středočeském kraji a veškeré naše zakázky řešíme komplexně – od plánování až po samotnou realizaci. Zakládáme si na férovém přístupu, jasně nastavených procesech a týmu, kde každý ví, co dělá a jaký má jeho práce smysl.

Do našeho týmu hledáme rozpočtáře – přípraváře zakázek, který se chce zapojit do konkrétních projektů, pracovat samostatně i ve spolupráci s ostatními. Hledáme spolehlivého a zodpovědného člověka, kterému záleží na kvalitě odvedené práce a který dobře zapadne do týmu. A pokud si nejsi jistý, jestli máš dostatek zkušeností – žádný strach. Máme sehraný tým odborníků, kteří tě v začátku podpoří, vše ti vysvětlí a nenechají tě v tom samotného. Na pomoc se u nás můžeš vždy spolehnout. Pozice je navíc ideální i pro studenty nebo čerstvé absolventy technických vysokých škol – všechno tě rádi naučíme.

Co vás u nás čeká?

  • Každodenní komunikace s realizačním týmem a technologem
  • Koordinace zakázek v úzké spolupráci se zkušeným týmem
  • Práce s technickými výkresy a plány (v případě potřeby vás zaškolíme)
  • Tvorba položkových cenových nabídek dle zadání od realizačního týmu
  • Příprava a zpracování smluvní a projektové dokumentace
  • Správa a aktualizace dokumentů v MS Excel

Co očekáváme od vás?

  • Dobrá znalost MS Office (zejména Excel)
  • Orientace v technické dokumentaci nebo zkušenosti ze školy/prác.
  • Samostatnost, pečlivost a chuť učit se novým věcem
  • Schopnost týmové spolupráce a komunikace)
  • Řidičský průkaz skupiny B výhodou, ale né nutností. V případě potřeby firma zprostředkuje jeho zajištění po zkušební době.
  • Výhodou, ale ne podmínkou:
  • Předchozí zkušenosti s přípravou stavebních zakázek nebo rozpočtováním
  • SŠ / VŠ vzdělání technického směru výhodou, ne podmínkou
  • Praxe v oboru

Co vám nabízíme:

  • Základní mzda 45000  – 65 000 Kč, dle zkušeností
  • 13.⁠ ⁠plat + výkonnostní bonusy a provize dle výsledků
  • 5 týdnů dovolené
  • Možnost spolupráce na HPP nebo IČO – podle domluvy
  • Zajímavé a různorodé projekty – žádná rutina
  • Flexibilita práce – homeoffice, po domluvě s nadřízeným

Flexibilní benefity dle vašich preferencí:

  • Příspěvek na sport, kulturu či volný čas (Multisport)
  • Kafetérie
  • Sleva na firemní služby
  • Možnost delšího neplaceného volna
  • Vzdělávání a rozvoj – kurzy a školení pro váš růst
  • Mentoring, zaškolení i možnost spolupráce v terénu na obhlídkách a zakázkách
  • Pracovní vybavení – notebook, mobilní telefon, příspěvek na pracovní oblečení či oblečení zajištěné firmou
  • Po zkušební době,  firma nabízí možnost zvýhodněného operativního leasingu.
  • Flexibilita práce – možnost občasné práce z domova a vlastní organizace náplně práce
  • Firemní akce a přátelský a podporující tým

Rychlý nástup možný – klidně ihned!

Pokud máte pocit, že tato pozice je pro vás ideální, neváhejte se nám ozvat na tel. čísle:

+420 778 798 989, nebo nám zašlete Váš životopis prostřednictvím našeho kariérního formuláře.

Těšíme se na vaši odpověď a budoucí spolupráci!

Nebo nám zavolejte na tel. čísle uvedeném v těle inzerátu.
Zavolejte nebo pošlete objednávku online
Stačí zavolat na náš dispečink, kde Vám naši experti poradí. Nebo využijte online formulář, kde si vše nastavíte jak potřebujete.
  • Dispečink
Daniel Gramlička
777 888 607
Online objednávka
V online objednávce Vám pomůžeme vybrat si kontejner, nebo nám jen nechte kontakt a my Vám zavoláme.