Zakládáme si na důvěře a dobře odvedené práci
Společnost Odpady-Janeček s.r.o. se specializuje na likvidaci a recyklaci širokého spektra odpadů, přičemž se zaměřujeme převážně na stavební odpady. Tyto odpady přepravujeme ve speciálních kontejnerech různých velikostí a provedení. Zaměřujeme se také na nákladní sklápěcí autodopravu s nosností vozidel od 1 do 32 tun. Disponujeme nákladními vozy s různými typy pohonů, jako jsou 4x2, 6x4, 6x6, 8x4, včetně sklápěcích návěsů, což nám umožňuje efektivně přepravovat jak drobné, tak objemné množství sypkých materiálů. Součástí služby doprava a transport je i přeprava nebezpečných odpadů v režimu ADR. V posledních letech se aktivně věnujeme strojním demolicím a výkopovým pracím. Disponujeme vlastní technikou a stroji, které si nepronajímáme. Okrajově provádíme i vyklízecí práce.
Majitel společnosti:
Uvědomuji si, že firma Odpady Janeček nejsou stroje a vozidla, ale i dobře sladěný tým a lidi ve firmě, který tvoří podstatu úspěšné firmy.
Jak to všechno začalo
Naše cesta začala v roce 2010 nákupem kontejnerového vozu a několika málo kontejnerů. V té době, uprostřed ekonomické krize, se tento krok jevil jako riskantní investice, ale brzy se ukázalo, že to byla správná volba. Podnikání vzkvétalo a náš vozový park se během několika málo let rozrostl na více jak pět kontejnerových vozů, více jak třicet kontejnerů a dvě pásová rypadla. V roce 2016 došlo k rozdělení firmy mezi bratry Janečkovi a k novému začátku společnosti pod jménem Odpady-Janeček s.r.o.
Založení firmy
Dne 11. března 2016 byla oficiálně založena společnost Odpady-Janeček s.r.o. Založení firmy bylo logickým krokem k dalšímu rozvoji naší činnosti. Po vážné nemoci, která změnila můj pohled na život, jsem se rozhodl rozšířit naše působení v oblasti stavebnictví a nakládání s odpady. Současně jsem chtěl poskytovat kvalitní službu a budovat si důvěru k zákazníkům, která v tu dobu nebyla standardem. Prostředí bylo narušeno různými neseriózními praktikami. Díky pečlivé organizaci naše týmu, profesionálnímu přístupu a neustálému zdokonalování našich služeb jsme každoročně rostli.
Digitální transformace
V roce 2017 jsme spustili nové webové stránky a zahájili reklamní kampaně, čímž jsme zvýšili viditelnost naší společnosti a usnadnili přístup k našim službám pro širokou veřejnost. Současně jsme začali s optimalizací interních procesů. V roce 2018 jsme pak zahájili vývoj interního systému pro efektivní správu a řízení zakázek, což umožnilo digitalizaci našich procesů a efektivní využití všech kapacit našich zaměstnanců.
Branding
V roce 2020 jsme provedli kompletní branding našeho vozového a strojového parku jako součást redesignu naší značky, loga. Cílem bylo vytvořit jednotný a snadno zapamatovatelný vizuální styl, který by zvýšil povědomí o značce Odpady-Janeček s.r.o. Tato investice se ukázala být velmi úspěšnou, a i přes její významnou finanční náročnost nelituji ani koruny.
Specializujeme se na demolice
V roce 2021 jsme rozšířili naši nabídku služeb o strojní demolice a výkopové práce. K našemu týmu jsem přibral zkušené odborníky s dlouholetými zkušenostmi v demolicích a výkopových pracích a získal všechny potřebné akreditace pro provozování těchto činností. Díky tomu jsme zvýšili kvalitu a rozšířili portfolio našich služeb, což nám umožňuje lépe reagovat na specifické požadavky našich klientů.
Náše první velká demolice
V roce 2023 jsme úspěšně provedli demolici sportovní haly na Strahově. Pro tento projekt jsme vytvořili samostatnou divizi specializující se na velké a náročné demolice. Současně jsme investovali do nových strojů a rozšířili jsme personální kapacity. Díky těmto krokům jsme mohli bezproblémů plnit důležité milníky projektu a ostatní smluvní závazky.
V rámci tohoto projektu jsme si jen potvrdili naši kapacitu a schopnost zvládnout takto velké projekty, a začali jsme se demolicím naplno věnovat. Navázali jsme mnoho nových kontaktů, s kterými dodnes realizujeme demoliční projekty.
Stabilní tým, zdravá firma a dobrá nálada
Cílem společnosti Odpady Janeček není být největší firmou na trhu ve své oblasti, ale být firmou, která svým zákazníkům poskytuje kvalitní službu za rozumné ceny. Zároveň dokáže plnit časový harmonogram projektů. Radost mi přináší spokojený zákazník, kterému jsme pomohli dosáhnout jeho potřeb a cílů v projektech na které se specializujeme. V posledních letech se zaměřujeme na zlepšení firemní kultury, podporu značky, digitalizaci, usnadnění pracovních postupů, obnovu vozové a strojové techniky a zpříjemnění pracovního prostředí pro zaměstnance, kteří v práci tráví více času než doma.