Dispečer s obchodním duchem pro společnost Odpady Janeček
Víš jaký je rozdíl mezi tunou a kubíkem? Pak je možná tato pozice vhodná i pro tebe. Hledáme spolehlivého a komunikativního kolegu, který zastane práci dispečera provozu, řízení dopravy a organizace jízd. Tvým úkolem bude plánování tras, koordinace řidičů a zajištění, aby vše probíhalo hladce a efektivně. Pokud umíš rychle a logicky reagovat na provozní situace, dobře plánovat a efektivně komunikovat s lidmi, čti dál. Kromě organizace jízd oceníme i obchodního ducha – chceme, aby ses nebál aktivně nabízet zákazníkům naše další služby.
Hledáme někoho, kdo se v dynamickém prostředí cítí jako ryba ve vodě, zvládá řešit nenadálé situace s klidem a přemýšlí v souvislostech. Pokud máš zkušenosti z dopravy, logistiky nebo dispečinku, bude to velká výhoda, ale důležitější je pro nás chuť učit se a přirozený talent pro organizaci.
Co budeš mít na starost?
- Organizaci a rozdělování jízd řidičům
- Řešení standardních provozních situací s chladnou hlavou
- Komunikaci se zákazníky a firemními partnery
- Obchodní činnost – přípravu cenových nabídek a proaktivní hledání nových příležitostí
Co očekáváme?
- Samostatnost a odpovědnost – víš, jak si zorganizovat práci
- Výborné komunikační dovednosti – vyjednávat i řešit problémy
- Uživatelské znalosti při práci s počítačem a telefonem
- Jakékoliv zkušenosti při práci se systémy a aplikacemi výhodou
- Znalost českého jazyka slovem i písmem
- Schopnost pracovat s MS Office (Excel, Word, Outlook)
- Řidičský průkaz sk. B
- Výhodou je znalost angličtiny nebo němčiny
- Jedna pracovní sobota v měsíci
Co ti nabízíme?
- Dobré finanční ohodnocení
- Kvartální bonusy navázané na výsledky
- Proaktivní přístup k zákazníkům a dosažené výsledky
- Možnost kariérního a profesního růstu – získáš cenné zkušenosti a příležitost učit se
- Firemní akce a skvělý tým